LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

Moderaator: Jakob

LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Bernard » Neljapäev Apr 25, 2013 2:29 am

Sissejuhatus

"Käesolevaga on tema kõrgeausus Galand Amon Herondil Attani andnud korralduse, Haralase kojale, organiseerida seitsme valitseva koja esinduste kohtumine Thangolis, jagamaks arvestatavaid teadmisi ja arutamaks tõsiseid probleeme mis kaasnesid ekspeditsiooniga üle Huduni müüri. Ühtlasi kinnitatakse esimesed maavaldused, müürist põhjapool ning läänistatakse need kodadele."

Haralase koda on omalt poolt teatanud, et võrdsuse huvides on kõnelustele lubatud neljaliikmeline esindus igast kojast, väikese saatjaskonnaga. Haralase koda järgib ise samu juhtnööre. Olude sunnil on kõneluste organiseerimiseks siiski vajalik täiendavate Haralase koja liikmete kohalolek, teenindavas kapatsiteedis. Lisaks on Haralas sõlminud kokkuleppe Ulringi kojaga, kõneluste turvalisuse tagamiseks. Täpne kokkulepe on teadmata ent ilmselt tähendab see ka täiendavate Ulringlaste kohal viibimist - ajutiselt Haralase koja teenistuses.


--
Tegemist on teise osaga Vishna-Ghrim'i teemalisest rollimängust, mille tegevus toimub VG pealinnas Thangolis ning jätkab lugu VG edasitungist põhja ja selle põhjustest. Sündmused, mis ajalooliselt lõppesid VG ilmumisega Uude-Maailma ja sõjaga sealsete rahvastega.


Organisatoorne info:

Toimumiskoht: Tallinn
Toimumisaeg: 18. Mai
Korraldab: VG LARP Klubi
Registreerumise viimane tähtaeg: 16. Mai
Osalustasu: 5.- (NPC'd tasuta)
Koduleht: http://larp.vgk.ee
Reeglid: http://larp.vgk.ee/index.php/reeglid


Rollimängu "Thangoli Varjud" teine osa toimub Tallinna vanalinnas.

Kogunemiskoht on Tornide Väljak, kaardilink

Sissejuhatus ja briif kell 19:00 (selleks ajaks palun kostüümis ja valmis olla). Mängu algus sujuvalt siis kui briif läbi. Mängu lõpp vastavalt tegevuse arengule, orienteeruvalt 23:00 või nii.

Mäng toimub Tallinna Vanalinna territooriumil, seega olge valmis rakendama oma fantaasiat, ignoreerimaks tänapäevast. Loodetavasti õnnestub meil siiski ümbritsev kenasti mängu integreerida ning linn mitte ei piira vaid täiendab atmosfääri. Seekord on tegu põhiliselt rolli-, intriigimänguga, seiklusi ja võitlust tuleb ette ent põhirõhk on inimestevahelisel suhtlusel.

Käesolev mäng on olude sunnil osalejate piiranguga. Mängijakohti on 35, NPC kohti 15.

Seetõttu toimub registreerumine järgmiselt:

Kõigil soovijail on võimalus registreeruda kas mängijaks või NPC'ks kuni registreerumise viimase tähtajani või kuni kohtade täitumiseni. Registreerumine toimub kes-ees-see-mees põhimõttel. Mängijakohtade täitumisel (ja vabade NPC kohtade olemasolul) pakutakse "joone alustele" mängijatele võimalust, eelisjärjekorras NPC'na osaleda.

Igale kojale on reserveeritud 4 mängijakohta "koja esindusena". Koja koordinaatoril on 11. maini aega, registreerunute hulgast, nimetada enda koja esindus (sealjuures on nõue, et eelistada tuleb eelmisel mängul osalenuid). Kui ta seda antud kuupäevaks teinud pole (ja kotta on registreerunud vähem) siis lähevad vabad kohad teistele kodadele registreerumise järjekorras. Jällegi on aluseks mängija ankeedi esitamise aeg, kiirematel reageerijatel on eelisjärjekord.

Registreerumise viimane tähtaeg on 16. Mai. Mäng toimub igal juhul, ka siis kui kõik kohad täidetud pole. 16'ndal läheb nimekiri lukku ja uusi registreerumisi enam vastu ei võeta.

Tähelepanu! Kõigi mängijate eest, kes on koja valinud aga registreeruvad NPC'ks, lisatakse endiselt koja ühiskassasse vastav summa. Samuti saavad kõik NPC'd sama koguse tegelasepunkte enda tegelaste arenguks nagu kõik mängijadki.


Mängijate registreerimine käib läbi mängu kodulehel oleva registreerimisvormi: http://larp.vgk.ee/index.php/registreerimisvorm
Mängijad võivad valida kas nad täidavad kodulehel kogu ankeedi või ainult isikuandmete osa.
(Mängijad kes osalevad teistkordselt peavad täitma ainult väljad kus nende arvates on muutusi toimunud.)

Osalustasu tuleb maksta sularahas, kohapeal.


Täiendavad tegelasepunktid seni toimunud (ja mängija poolt osaletud) mängude eest:
Thangoli Varjud I - kõik mängijad, NPC'd ja korraldusmeeskonna liikmed 4 TP
Drachenfest 2012 - kõik mängijad 1 TP
Põhjala Pööripäev 2012 - kõik mängijad ja korraldusmeeskonna liikmed 1 TP
Jüriöö Ülestõus 2013 - kõik mängijad ja korraldusmeeskonna liikmed 1 TP

Kõik mängijad kellel on tegelane olemas - te ei pea tegelase ankeeti uuesti täitma - pärast edukat registreerimist kinnitame teiega meili teel teie oskuste muutused.


Registreeritud ja kinnitatud mängiajd:

    Kodade esindused - Ulring
  1. Andres Käosaar
  2. Jürgen Kern

    Kodade esindused - Isorfin
  3. Marko Rasin
  4. Kadri Umbleja
  5. Helina Harro
  6. Maarja Lutsar

    Kodade esindused - Téndir
  7. Uku Jaan Leppik

    Kodade esindused - Eowélith
  8. Mari Umbleja
  9. Karl Mädamürk
  10. Rait Piir
  11. Enri Uusna

    Kodade esindused - Elil-Gandir
  12. Carolyn Torger
  13. Maarja Malk
  14. Jaanus Pulk-Piatkowski

    Kodade esindused - Caliomir
  15. Timo Tuuling
  16. Kaire Koidu
  17. Sten-Robert Pullerits
  18. Jakob Kross

    Kodade esindused - Haralas
  19. Kaspar Suurkaev
  20. Oliver Krieger

    Saatjaskonnad
  21. Ilona Rõzenkova (Caliomir)
  22. Risto Närep (Caliomir)
  23. Elin Kurgpõld (Caliomir)
  24. Iti-Liis Orro (Caliomir)
  25. Robin Nool (Caliomir)
  26. Harald Kristjan (Caliomir)




Eelmise mängu teema:
http://www.vgk.ee/foorum/viewtopic.php?f=88&t=478
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Bernard » Neljapäev Apr 25, 2013 12:54 pm

Registreerumine on täie hooga alanud, siiski...

Kallid mängijad, panen teile südamele, et pelgalt oskuste valik ei ole tegelase loomine - ilma tegelase kirjelduseta on ta mängujuhtide jaoks kõigest kohatäide, veidi vabamate kätega NPC. Meil puudub igasugune võimalus teiega kuidagi arvestada või teid mängu kuidagi "sisse kirjutada".

Rääkimata sellest, et tegelase kirjelduseta jääb tegelane väga umbisikuliseks ka teie endi jaoks. Teie mänguelamus jääb sellevõrra vaesmaks.

Seega kuigi tegalase kirjelduse kirjutamine pole kohustuslik on see ülimalt soovituslik, eriti kui juba teist korda tulete. Mängija ankeedis on oma tegelase kirjeldamiseks mõningad lihtsad küsimused, neile vastates olete juba andnud piisavalt infot ja asja enda jaoks piisavalt läbi mõelnud.

Toon need küsimused siin veelkord ära, kui tahate võite tegelase kirjelduse saata ka e-postiga:

Tegelase nimi?

Tegelase Koda?

Üldine roll - kirjelda natuke tegelast, keskendudes põhiliselt sellele mida ta teha oskab ja suudab

Tegelase taust - kirjelda lähemalt kust sinu tegelane pärit on, valgusta oluisemaid sündmusi tema elus ja tegelasi kellega ta on kokku puutunud. Jutusta meile oma lugu. Mida köitvam see on seda tõenäolisem on sinu tegelase integreerimine "suurtesse sündmustess" (tm).

Välimuse kirjeldus - jättes kõrvale selle, et me näeme sind mängul. Mis moodi sina enda tegelase välimust ise kirjeldaksid ja ette kujutaksid. Ühtlasi pane kirja asjad mis muidu oleks varjatud (armid, tätoveeringud vms.).

Iseloom - kuidas sinu tegelane käitub ja end üleval peab? On ta viisakas, lahke, ülbe, verejanuline. Kirjelda enda tegelase igapäevast käitumist.

Sõbrad, armastatud - nimeta ja kirjelda lühidalt mõnd tähtsamat sõpra, sugulast või armastatut. Kedagi kellega su tegelane ka hetkel aeg-ajalt suhtleb või tihedamalt läbi käib.

Vihavaenlane - kes on sinu tegelase vihavaenalne ja miks ta sind vihkab. Kirjelda just tema suhtumist sinusse ja miks see nii on või miks sa arvad, et see nii on.

Rivaal - kes on sinu tegelase suurim konkurent ja rivaal ning miks? Milline on teie omavaheline suhe? Kas te saate hästi läbi või mitte?


Kui sa kirjeldad ennast siis mõtle sellele, et mängijad kes ei pruugi sind mänguväliselt tunda, peaksid selle kirjelduse põhjal sind ära tundma.

Kui sa kirjeldad oma sõpru, vaenlasi või rivaale siis mõtle neist pigem kui mängijaist, mitte kui nimedest paberil. Kirjuta nad nad nii, et nad oleksid võimalusel "mängitavad". Mida huvitavamad nad on seda tõenäolisem on sul neid kohata.


Siinjuures on oluline ka see, et tegelane ise, ei pea kõigist neist asjust sugugi teadlik olema! Näiteks ei pruugi tal õrna aimugi olla, et keegi ta vastu viha peab. Seega ole lahke kirjuta sisse see tundmatu sõber või salajane vihavaenlane kes sinu tegelase vastu kurje plaane haub. See on sinu võimalus enda elu huvitavaks muuta.

Samuti võib lugu mida tegelane mängul enda kohta (teistele) räägib, kardinaalselt erineda tema tegelikust taustast :rolle:
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Êl eria e môr, ohtakyaro elendi
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Aurin » Neljapäev Apr 25, 2013 1:43 pm

Tere!

Vaatasin registreerimis lehte ja tekkis küsimus, et kas Drachenfest 2012 ei anna TP-sid, käisin seal VG tegelasega ja mängisin rohkem VG rolli kui enamus teistel üritustel.

Rohket päikesepaistet!
Kasutaja avatar
Aurin
Vanemseersant
Vanemseersant
 
Postitusi: 36
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 5:29 pm
Asukoht: Tartu
Tegelane: Hallathangion Gilfinder
Koda: Elil-Gandir

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Bernard » Neljapäev Apr 25, 2013 1:57 pm

Annab ikka, 1TP ilmselt näpukas regamisvormis. Vaatan üle.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Êl eria e môr, ohtakyaro elendi
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Karl » Laupäev Apr 27, 2013 10:32 pm

Kas Thangoli esimesel mängul osalemise eest saab ka ainult ühe TP? Vahepeal on küll nii mõnigi punkte andev mäng olnud aga kõik neile ei sattu ja mäletan mingeid jutte Thangoli tähtsustamisest.
Karl
Nooremleitnant
Nooremleitnant
 
Postitusi: 34
Liitunud: Laupäev Dets 24, 2005 1:41 am
Asukoht: Tallinn
Tegelane: Mirimo Calenor
Koda: Eowélith

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Bernard » Pühapäev Apr 28, 2013 2:48 am

Vabandan, et pole jõudnud kõigile regajaile vastata nende TP kogustega. Teen seda peagi (tm).

Ei - eelmise Thangoli mängu eest, saavad kõik osalejad 4 TP'd.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Êl eria e môr, ohtakyaro elendi
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Bernard » Kolmapäev Mai 01, 2013 5:47 pm

Tähelepanu senised mängijad, kellel pole alles/salvestatud enda tegelasekirjeldust ja/või oskuste valikut, palun kirjutage mulle ja saadan selle teile.
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Hel » Teisipäev Mai 14, 2013 3:17 pm

Logistiliskorralduslik küsimus - kui ma läheksin laupäeval Tartust Tallinnasse autoga, kas keegi oleks huvitatud minuga koos sõitmisest? Üksi ei ole mul mõtet autot võtta...
Kasutaja avatar
Hel
Vanemreamees
Vanemreamees
 
Postitusi: 8
Liitunud: Esmaspäev Dets 26, 2005 3:59 am
Asukoht: Tartu
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Aredhél Palantír
Koda: Isorfin

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Bernard » Teisipäev Mai 14, 2013 11:08 pm

Kodade kassa suurused enne enampakkumise lõppu täpsustatud - koja privaatfoorumis.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Êl eria e môr, ohtakyaro elendi
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Bernard » Kolmapäev Mai 15, 2013 2:29 am

Seoses mängukohtade iseärasustega ja plaanitust veidi väiksema osalejate arvuga (NPC'de arvu osas) oleme sunnitud mängu algusaega edasi lükkama ja mängu veidi lühendama.

Mängijate kogunemise, sissejuhatuse ja briifi, uueks alguseks 19:00. (NPC'd 18:00).

Põhiliine ja tegevust see liialt mõjutada ei tohiks, algselt plaanitud aeg oligi võibolla liiga pikk. Siiski võib ka lõpuaeg pikeneda, kella 23:00 või hilisema peale. Kaugemalt tulijatele ja/või kellel transpordiprobleeme saame sel juhul vajadusel öömaja pakkuda.

Palun teavitage sellest kõiki kaasmängijaid - nad kõik ei pruugi foorumit õigeaegselt lugeda. Ette tänades ja mõistvale suhtumisele lootma jäädes.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Êl eria e môr, ohtakyaro elendi
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Bernard » Reede Mai 17, 2013 10:01 pm

Poliitilisest Olukorrast

Poliitilise olukorra raport on midagi mida me avalikustame enne igat mängu, kui registreerumine läbi. See põhineb registreerimisandmetel, tegelasekirjeldustel, kodade kassal jms. mänguvälisel ning MÄNGIJATEST tuleneval infol. Me ei avalikusta täpseid numbreid ega näitajaid aga olukorra raport peaks andma ülevaate mida mängul selles aspektis oodata.


Samuti on see viis, ära märkida mängijate saavutused kodade organiseerimisel.

---

Thangoli Varjude II mängu (kevad 2013) poliitiline olukord on järgmine:

Kõige võimsamaks kojaks on tõusnud Caliomir, kes ültab hetkel Eowélithi. Caliomir on pealinnas esindatud väga rohkearvuliselt ning koja asjaajamises on aktiivseks muutunud paljud suurte kogemustega tegelased. Absoluutselt üllatav pole ka see, et Caliomiri rahalised vahendid ületavad hetkel, tunduvalt, kõigi teiste kodade omasid. Kui eelmise poliitilise raporti ajaks oli Caliomir üllatavalt tagasihoidlik siis nüüdseks on võetud kindel liidrikoht poliitiliste eelduste näol.

Suhteliselt tihedalt Caliomiri järel ja teistest kodadest endiselt peajagu ees on Eowélith. Seda põhiliselt tänu eelmisel ekspeditsioonil saadud edumaale. Kuigi Eowélith on esindatud väiksema kaaskonnaga, on endiselt tegu väga suure kojaga üldises plaanis. Ning nende arvukus ja kogemus teeb neist mõjuvõimsad sõbrad või ohtlikud vastased. Siiski on vähe problemaatilisemaks muutunud Eowélithi majanduslik seis, nii on neist, lisaks Caliomirile jõukam ka juba Isorfin. Sellegi poolest on Eowélithil väga hea positsioon seda olukorda muuta, kuna nende valduses oleva unikaalse info hulk on, pehmelt öeldes, üüratu.

Caliomiri ja Eowelithi järel jagavad võimupositsiooni taas kord üsna võrdsed Elil-Gandir ja Isorfin. Elil-Gandiril on pisuke eelis tänu kogemusele ent Isorfin on suutnud oma varalaekaid täita piisavalt, et olla Caliomiri järel rikkuselt teine. Mõlema koja puhul on kindlasti tegemist nö "kaalukeele" kojaga. Ainuüksi neile toetudes ei ole ilmselt poliitilist ülemvõimu võimalik saavutada ent jõuvahekordade viigi korral, võib ühe või mõlema koja seisukoht, konfliktis määravaks osutuda.

Caliomiril on sellise olukorra üle kindlasti hea meel, kuna nende head suhted Elil-Gandiriga annavad neile korraliku eelise. Isorfiniga on olukord Caliomiri jaoks veidi keerulisem kuna tänu liidule Ulringiga on Isorfin kindlasti ettevaatlik, Caliomiriga suhtlemisel. Eowéltihi jaoks on olukord nende keskmiste kodade osas keerulisem. Elil-Gandiri ja nende vahel liigset sõprust ja usaldust küll tekkinud pole ning ka Isorfiniga on suhted pigem külmad.

Ülejäänud kojad jäävad hetkel nimetatud neljaga võrreldes tahaplaanile. Hetkel on näiliselt kõige nõrgem koda Téndir.
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18.05.2013

PostitusPostitas Bernard » Laupäev Mai 18, 2013 5:53 am

Päev tuleb täna väga soe aga õhtu poole kisub jahedaks, seega vaadake, et te ei külmetaks, võtke midagi kaasa mida saate peale visata.

OG asjade jätmise kohta vanalinnas, enne mängu algust paraku pole. Jätke asjad kas autosse või valmistage endid nii ette, et saate kas kostüümis tulla või OG asjad pärast kaasas tarida.


TÄHELEPANU

Maagid !!
Veenduge, et teil on korralikult täidetud ja nõuetele vastavad loitsuraamatud. Ning teil on kaasas piisav arv nõuetele vastavaid loitsukotte.

Kellel on võetud valguse loits - veenduge, et teil on kaasas nõuetele vastav valgusallikas
Kellel on võetud nähtamatuse loits - veenduge, et teil on kaasas piisavalt lai ja pikk sinine riideriba


Preestrid !!
Veenduge, et teil on olemas enda jumaluse püha sümbol. Sümbol peab olema reaalne ese või amulett, kuhugi käe või näo peale maalitud sümbol EI sobi.

Kellel on võetud "sulge haav" palve ning kes tahab seda kasutada - veenduge, et teil oleks kaasas nõuetele vastav(ad) riideriba(d) ja atribuutika.



Kogu maagiline atribuutika peab läbima kontrolli sarnaselt relvadele. Kui teil seda kaasas pole või see on ebasobiv, siis ei saa te enda maagilisi oskusi kasutada - erandeid pole!
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Êl eria e môr, ohtakyaro elendi
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas


Mine Üldinfo

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline